Pepsi celebrates the 50th anniversary of ‘Grease’ with limited edition drinks
Pepsi has put a new drink on the market under its Soda Shop range, in Cream Soda and Black Cherry variants – made with real sugar. For the launch of the new limited edition product and to celebrate the 50th anniversary of the movie ‘Grease’, Pepsi enlisted Doja Cat to remake one of the most recognisable songs of the era – ‘You’re the One That I Want’.
This article was also published in 11/2021 of Trade magazin.
Related news
Coca-Cola, Philadelphia, Nutella Among Top FMCG Brands In Western Europe: NIQ
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo launching prebiotic versions of its namesake soda
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Temu model is at a turning point: extra-cheap online imports may become more expensive from 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate-tolerant alternative in arable fields: peanuts could be one of the winners of climate change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Experience, timing, awareness: a new travel logic is emerging towards 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
