Limitált kiadású italokkal ünnepli a Pepsi a Pomádé 50. évfordulóját
A Pepsi Soda Shop sorozatában új, valódi cukorral készült terméket mutatott be Cream Soda és Black Cherry változatban. A limitált kiadású termék bevezetése és a Magyarországon Pomádéként népszerűvé vált „Grease” c. film 50 évfordulója alkalmából a cég kérésére Doja Cat énekelte el a korszak legemlékezetesebb slágerének, a „You’re the One That I Want”-nak az újragondolt változatát.
A termék szeptember 20-tól kapható üveges és dobozos kiszerelésben az Egyesült Államokban.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Bojkott a gázai háború miatt
Izrael és a Hamász közötti háború októberi kezdete óta az…
Tovább olvasom >Kiderült, a Coca-Cola vagy a Pepsi teljesít-e jobban
A Coca-Cola és a Pepsi hosszú ideje folyó rivalizációja folytatódik,…
Tovább olvasom >Újabb beruházást eszközöl a PepsiCo írországi gyártóegységébe
A beruházás egy részét napelemek telepítésére fordítják. Újabb beruházásokat hajt…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >