A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a marketinget, a designt és a technológiát ötvöző kísérleteibe, amelyek a személyre szabottság fokozására összpontosítanak. A marketingcég bemutatta a Gatorade új AI-alapú hidratációs coach-át és a Pepsi üdítős doboz formája által inspirált, csatlakoztatott eszközt.
A Marketing Dive beszámolója szerint a PepsiCo márkái, a Gatorade és a Pepsi új technológiai eszközöket mutattak be a múlt héten a Cannes Lions Fesztiválon tartott előadásukban.
A Gatorade egy Anna nevű, mesterséges intelligenciával működő AI Hydration Coach-ot demózott a márka által szponzorált Stagwell’s Sport Beach helyszínen. A Gatorade Sporttudományi Intézet által felhalmozott szakismeretekkel „tanított” asszisztens a fogyasztók számára könnyen befogadható formában ad át tudományos ismereteket a folyadékpótlásról. A koncepció arra az elképzelésre támaszkodik, hogy a mesterséges intelligencia képes demokratizálni az egykor exkluzívnak számító szolgáltatásokat, és a hétköznapi fogyasztóknak olyan szakértői útmutatást nyújt, amely korábban az élsportolóknak volt fenntartva.
Emellett itt debütált a Pepsi Smart Can-je, mely egy a felhasználói élmény testre szabását segítő, körbefutó képernyőkkel, mozgásérzékelőkkel és gyorsulásmérőkkel felszerelt, hálózatba kapcsolódni képes eszköz, egyfajta „interaktív portál”. A cég úgy pozícionálta az intelligens üdítős dobozt – amely alakja ellenére nem tartalmaz üdítőt –, mint egy olyan lehetőséget, amellyel személyre szabott élményeket lehet nyújtani a rajongóknak, és potenciálisan exkluzív tartalmakat, például belépési kódokat lehet hozzájuk eljuttatni. A doboz alakú eszközt az üdítőital-márka a későbbiekben fogja promócióiban használni futball-, játék-, zenei és étkezéssel kapcsolatos tartalmakat készítő alkotókkal és rajongókkal.
Kapcsolódó cikkeink
Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >AI-dalokkal terjeszti az optimizmus fontosságának üzenetét az LG
Új globális márkakampányt indított el az LG Electronics (LG): a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >