Lifebuoy donation to OMSZ
Hand hygiene brand Lifebuoy – recently relaunched by Unilever in Europe and Hungary – donated more than HUF 4.5 million worth of 4,600 hand hygiene gels to the National Ambulance Service (OMSZ). Linda Takács, Unilever’s head of beauty care in Hungary told: they are glad to help the work of the ambulance service, as they are fighting against the pandemic in the frontline.
//
Related news
Abu Dhabi, Goldman Sachs Invest In Haagen-Dazs Maker Froneri At €15bn Valuation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Magnum Ice Cream Company taps NotCo AI for product innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever strengthened in both sales and price – exceeding analyst expectations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H Analyst Commentary: Hungarian industry continues to decline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production fell by 7.3 percent compared to the same period of the previous year and by 2.3 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: fixed 3 percent SME loan launched on October 6
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >