Lidl focuses on fresh fruits and vegetables
The joint study of Lidl Magyarország and the Hungarian National Dietetics Association (MDOSZ) reveals that more than the third of the Hungarian adult population do not have precise information on how much vegetable, fruit and fiber consumption is recommended per day.
In line with WHO’s recommendation on vegetable and fruit consumption, the supermarket chain will launch an integrated campaign.
The questionnaire research conducted by the department store and MDOSZ carried out with the participation of nearly three thousand participants focused on the knowledge and consciousness of the Hungarian population regarding vegetable and fruit consumption.
Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Hungary’s food rescue program helped 700 people in need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl continues its partnership with the UEFA Europa League and the UEFA Conference League
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Tibor Kapu tasted the space-travel-inspired Kometini
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 15th anniversary Children of the Day competition ended with great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What does meat content mean in meat products?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >