Goose Feast campaign to be launched by the Hungarian Tourism Agency
The Hungarian Tourism Agency (MTÜ) launches the Goose Feast (Libalakoma) campaign that lasts until 11 November to revive and introduce St. Martin’s Day traditions – Guller Zoltán, CEO of MTÜ announced at a press conference in Budapest on Tuesday.
Guller Zoltán said: they not only promote domestic wine and gastronomic tourism with the autumn series, but inspire families on domestic travel to reduce seasonality. The campaign is part of the “You have to live to believe it – Hungary is waiting for you!” – series of campaigns launched by the MTÜ, which intensifies interest in the Hungarian destinations and intends to increase travel time. (MTI)
Related news
MTÜ: Hungarian tourism is continuously developing and moving in the right direction
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Let’s taste the vibrant experiences! – Asian-Hungarian fusion experience in the heart of the city center
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rome’s Trevi Fountain to be charged from February 1st
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Önáltató sörisszák – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
