Auchan’s charity campaign is over
The year-end charity campaign of Auchan Hungary, which is now a tradition, has ended, and the company once again won the Semmelweis University II. supported the Pediatric Clinic No. For the third time, Júlio and Júlia, the iconic plush beavers of Auchan, warmed the hearts of their customers, who together with the store chain raised a total of 16 million forints from the offer for the sold beavers. The amount will be used by the Children’s Clinic to build a rehabilitation playground to help their children recover.
Related news
Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A green future at FoodTechShow
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The battle of digital shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
You can save a lot with Árfigyelő in the last days before Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >25,000 packages of donations will reach people in need as a result of the 2025 Joy of Giving! fundraising campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu customers spend more than 60,000 baskets on szaloncukor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
