Auchan’s charity campaign is over
The year-end charity campaign of Auchan Hungary, which is now a tradition, has ended, and the company once again won the Semmelweis University II. supported the Pediatric Clinic No. For the third time, Júlio and Júlia, the iconic plush beavers of Auchan, warmed the hearts of their customers, who together with the store chain raised a total of 16 million forints from the offer for the sold beavers. The amount will be used by the Children’s Clinic to build a rehabilitation playground to help their children recover.
Related news
The battle of digital shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This year’s Symbol of Sustainability winners announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >FECSO: industry dialogue for sustainable packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl Hungary joined the donation convoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s parent company and AutoStore are creating a world-first, AI-driven center
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how PENNY’s opening hours will be on the October and November holidays
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >