Carrefour Polska Launches Limited Edition ‘Let it Bee’ School Notebooks
Carrefour Polska has launched a limited edition ‘Let it Bee’ school notebooks in a bid protect biodiversity and urban beekeeping.
The notebooks were launched on 8 August, which is also celebrated as the Great Bee Day in Poland (Polsce Wielki Dzień Pszczół).
The retailer will forward 5% of the proceeds from the sales of each notebook towards initiatives aimed at protecting bees and beehives.
Carrefour Polska initiated the Pszczele Hotele (Bee Hotels) project in 2016 as part the company’s global CSR strategy.
The retailer has since installed 33 hives on the rooftops of Carrefour stores in 12 locations to provide shelter and protect city bees from extinction.
ESM
Related news
Carrefour prepares sale of Romanian branch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The inhabitants of the hive don’t rest in the fall either: this is how we can help pollinators
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour Reportedly Exploring Sale Of Polish Operations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Despite the challenges, the SME sector maintains its position in the Hungarian economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih is already preparing for the holidays – winter seasonal inspections are starting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
                    
                    
                    
					
					
					
