Let It Bee füzetek a Carrefour Polskától
Limitált kiadású füzeteket dobott piacra a Carrefour Polska. A Let It Bee-füzetek a biodiverzitás és a városi méhészkedés mellett voksol.
A füzeteket augusztus 8-án, a Great Bee Day-napon bocsájtották ki Lengyelországbn.
A kiskereskedő minden füzet árának 5%-át olyan szervezeteknek juttatja el, amelyek a méhek védelméért dolgoznak.
A Carrefour Polska 2016-ban indította el Pszczele Hotele (Méhhotelek)-projektjét a cég CSR-stratégiájának részeként. Azóta a kiskereskedő 33 kaptárt helyezett el a Carrefour üzletek tetején, hogy menedéket nyújtson a rovaroknak és megvédje őket a kihalástól.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Egy évtized után visszatért a Carrefour Bulgáriába
A Carrefour francia szupermarketlánc helyi médiabeszámolók szerint 10 év szünet…
Tovább olvasom >Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >A Walmart az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén
Két amerikai székhelyű kiskereskedelmi óriás áll az 50 legjobb globális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nehézségekbe ütközött a MyPrice (Mere) belgiumi terjeszkedése
A MyPrice orosz diszkontcég bejelentése, miszerint hamarosan megnyitja Belgiumban negyedik…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >