I lay my head where there is internet
eNET and Telekom have teamed up to prepare a study on changes in the concept of ‘home’. An online survey was conducted in September, according to which for 88 percent of Generation Z (8-22 year old consumers) the comfort of home starts with internet access, while for Generation Y (23-37 year old consumers) showering or bathing is more important than this. For those who belong to generations older than these two internet access isn’t in the top 3 comfort factors. //
Related news
Half of Europe’s shoppers are incognito
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bejgli in the basket: exploring Hungarian Christmas traditions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A third of Hungarians are still looking for ways to eat more healthily and only a quarter of them eat consciously
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Inflation no longer justifies maintaining the margin freeze
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Madár: Inflation would be higher without price caps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >