I lay my head where there is internet
eNET and Telekom have teamed up to prepare a study on changes in the concept of ‘home’. An online survey was conducted in September, according to which for 88 percent of Generation Z (8-22 year old consumers) the comfort of home starts with internet access, while for Generation Y (23-37 year old consumers) showering or bathing is more important than this. For those who belong to generations older than these two internet access isn’t in the top 3 comfort factors. //
Related news
Private label’s allure transcends income levels, survey finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lack of Guidance, Not Interest, Holds Back SMEs from AI Adoption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ipsos Cost of Living Monitor 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

