The proportion of non-carbonated mineral waters increases slowly
According to Nielsen’s most recent analysis, the Hungarian mineral water market has reached a 5.8 percent increase from January to September 2018, compared to the same period last year, in terms of sales volume.
The Magyarvíz Kft. also contributed significantly to this: the company reached almost twice the average growth, standing on the top of the podium in the market for branded products. The sales of non-carbonated mineral water products in Hungary are following the Western European trends.
Related news
Extreme summer, record heat: this is how chain stores are reacting to the heat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hydrate smartly, sip mindfully!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Veritas premium mineral water
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Temu model is at a turning point: extra-cheap online imports may become more expensive from 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Food Bank is putting together 44,000 food packages from the proceeds of ALDI’s first Advent market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to prepare for the holidays with your four-legged friend
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
