Diversity and Unity: female workers and managers at Unilever
More than seventy percent of the sales of Unilever is carried out by female customers and women also play a key role in the life on the company both on international and domestic level.
More than half of the senior managers are women, 44 percent of management positions are filled by women. These figures show a 38 percent increase over the past five years in global context – Unilever’ s “Diversity and Unity” report reveals. The report containing these encouraging data was published on 8 March on Women's Day.
Related news
We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever to invest in food factory expansion in Poland
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Barry Callebaut develops new chocolate recipes using AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MediaMarkt welcomes a new leader
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The newest PENNY store opened in downtown Szolnok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

