Kroger teams up with Pinterest in digital marketing
Precision Marketing – a division of The Kroger Co. – has entered into a partnership with Pinterest: advertisers will be able to track shopper behaviour from digital inspiration to purchase. Kroger will work with advertisers to create engaging moments on the social platform Pinterest. Brands will be able to target Kroger’s customers within the environment, with the aim of influencing shopper decision making.
Related news
Kroger pumps up private label with new protein line
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Magnum Ice Cream Company taps NotCo AI for product innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PwC Hungary and Budapest University of Economics sign strategic agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP: A big leap in PwC’s enterprise resource planning
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Adidas revenue up 3 percent in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

