Kroger teams up with Pinterest in digital marketing
Precision Marketing – a division of The Kroger Co. – has entered into a partnership with Pinterest: advertisers will be able to track shopper behaviour from digital inspiration to purchase. Kroger will work with advertisers to create engaging moments on the social platform Pinterest. Brands will be able to target Kroger’s customers within the environment, with the aim of influencing shopper decision making.
Related news
Kroger announces corporate layoffs, structural changes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wolt Announces New Partnerships To Drive ESG Initiatives
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Co-op teams up with Deliveroo Express to offer on-demand delivery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >