Kroger-Pinterest digitálismarketing-­együttműködés

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 04. 10. 12:20

A Kroger Precision Marketing, a The Kroger Co. egyik részlege együttműködésbe kezdett a Pinteresttel. A partnerség révén a kiskereskedelmi forgalomba kerülő csomagolt termékeket kínáló márkáknak lehetőségük nyílik a szupermarketlánc óriási vásárlói bázisa felé eredményesebben kommunikálni a közösségi platformon.

A közös munka értelmében a hirdetők a Kroger első kézből származó adatait használhatják a Pinteresten a vásárlók döntéshozatalának befolyásolása céljából, valamint a vásárlói viselkedés inspirációtól a vásárlásig tartó monitorozására egy zárt láncú mérési rendszert létrehozva.

A program elindítását tavaly nem egy kísérleti projekt előzte meg. Ezek egyik legsikeresebbje az volt, amely a vásárlókat görög joghurt beszerzésére inspirálta. Az adatok célzásának optimalizálására irányuló kampány sikeresebb elköteleződést és jobb eredményeket hozott a Krogernek. A számok 53%-os látogatottsági növekedést mutattak, míg 15%-kal csökkent a CPE (cost per engagement), azaz a tevékenység szerinti költség.

Kapcsolódó cikkeink