Community media provide holiday ideas
Two-thirds of the forty-year-olds worldwide find ideas for vacations published in social media, and six out of ten teenagers choose from how easy it will be to create a popular Instagram post from experience – piacesprofit.hu wrote.
In choosing the destination for the holiday, the members of the 25-39 age group and the younger than 25 years of age are primarily motivated by getting to know new places and discovering themselves, and as the most common causes of summer trips, both groups indicated the need for relaxation and stress-free relaxation. (piacesprofit.hu)
Related news
Rome’s Trevi Fountain to be charged from February 1st
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MBH Analysis Center: Hungarian tourism is soaring – further growth is expected in the hotel market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More convenient payment options and new features are coming to BudapestGO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rome’s Trevi Fountain to be charged from February 1st
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Önáltató sörisszák – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
