Community media provide holiday ideas
Two-thirds of the forty-year-olds worldwide find ideas for vacations published in social media, and six out of ten teenagers choose from how easy it will be to create a popular Instagram post from experience – piacesprofit.hu wrote.
In choosing the destination for the holiday, the members of the 25-39 age group and the younger than 25 years of age are primarily motivated by getting to know new places and discovering themselves, and as the most common causes of summer trips, both groups indicated the need for relaxation and stress-free relaxation. (piacesprofit.hu)
Related news
MSZÉSZ helps hotels with a new advisory program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourism organization: negative sentiment in the sector in Brussels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourism: slightly deteriorating economy, but still the best among economic sectors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Egy ravioli, amit látni kell – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Registration opens for the national competition for young chefs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >