Community media provide holiday ideas
Two-thirds of the forty-year-olds worldwide find ideas for vacations published in social media, and six out of ten teenagers choose from how easy it will be to create a popular Instagram post from experience – piacesprofit.hu wrote.
In choosing the destination for the holiday, the members of the 25-39 age group and the younger than 25 years of age are primarily motivated by getting to know new places and discovering themselves, and as the most common causes of summer trips, both groups indicated the need for relaxation and stress-free relaxation. (piacesprofit.hu)
Related news
Ryanair is ending its subscription service
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Improving economic conditions in tourism – service provider confidence is stabilizing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Balaton Association: short-term visitors to Lake Balaton are looking for complex experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Budapest’s historic restaurant reopens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >WING has won multiple victories with TRIBE Budapest Airport Hotel in the Klasszis TopDesign competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
