Community media provide holiday ideas
Two-thirds of the forty-year-olds worldwide find ideas for vacations published in social media, and six out of ten teenagers choose from how easy it will be to create a popular Instagram post from experience – piacesprofit.hu wrote.
In choosing the destination for the holiday, the members of the 25-39 age group and the younger than 25 years of age are primarily motivated by getting to know new places and discovering themselves, and as the most common causes of summer trips, both groups indicated the need for relaxation and stress-free relaxation. (piacesprofit.hu)
Related news
Szallas.hu: in the last weeks of the year, about half of the guests stay in wellness accommodation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than half of hoteliers plan to implement AI in the next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KTH: Kisfaludy Tourism Credit Center’s loan interest rates have been reduced to 2.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Szallas.hu: in the last weeks of the year, about half of the guests stay in wellness accommodation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than half of hoteliers plan to implement AI in the next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

