Közösségi médiumok adnak nyaralási ötletet
A negyven év alattiak kétharmada világszerte a közösségi médiumokban közzétett posztokból merít ötleteket a nyaraláshoz, a tizenévesek pedig tízből hatan az alapján választanak úticélt, hogy mennyire lesz könnyű az átélt élményekből népszerű Instagram posztot készíteni – olvasható a piacesprofit.hu-n.
A nyaralás úticéljának kiválasztásában mind a 25-39 éves korosztály, mind a 25 évesnél fiatalabb generáció tagjait elsősorban az új helyek megismerése, illetve önmaguk felfedezése motiválja, illetve a nyári utazások leggyakoribb okaiként mindkét csoport a pihenés és a stresszmentes lazítás szükségességét jelölte meg.
„Az internetnek köszönhetően a világ a lábaink előtt hever. Meglátom egy ismerősöm fotóját egy szuper helyről? Csak egy kattintás és már meg is van a repülőjegy. Még egy kattintás és a szállást is lefoglaltam. A következő kattintás, ez már a felvétel, amit egy pillanata alatt megosztok Instagramon – mondja Giela Abdelwahab, a PayPal közép- és kelet-európai régióért felelős ügyfélkör-fejlesztési vezetője.
Manapság korosztálytól függetlenül egyaránt gyorsan és stresszmentesen szeretnénk intézni az utazás körüli teendőket, vásárolni, élményeket gyűjteni, és mindent azonnal meg is akarunk osztani ismerőseinkkel. Az online fizetési eszközök fejlődése ehhez nagyban hozzájárul, mivel már nem csak azt teszik lehetővé számunkra, hogy pillanatok alatt fizessünk a szállásért vagy a repülésért, de arra is megoldást kínálnak, hogy visszakapjuk pénzünket, ha valami rosszul sül el.”
A repülőjegyek vagy a szállások foglalása tehát egyre spontánabbá válik, a fogyasztók minél gyorsabban és kényelmesebben szeretnék lebonyolítani a fizetés folyamatát. A fogyasztási kutatás megerősítette, amely szerint a 16-35 éves korcsoport 30%-a használ mobilapplikációt a tranzakciók gyorsabb lebonyolítása érdekében.
Figyeljünk az adataink biztonságára
Annak ellenére, hogy a fogyasztók egyre nagyobb figyelmet szentelnek a biztonságnak, a nyaralás alatt még mindig lehetnek olyan helyzetek, amikor kockázatoknak tesszük ki adatainkat. Például annak érdekében, hogy a repülőtéren a beszállás folyamata minél rövidebbé váljon, az utasok 65%-a olyan információkat is megoszt magáról, mint az utazás célállomása, vagy a szállás címe, miközben egy friss kutatás alapján a világ szállodáinak 67%-a nem kielégítő módon védi a vendégek olyan érzékeny személyes adatait, mint például a bankkártyaszám. Az ebből fakadó kellemetlen helyzetek elkerülése érdekében érdemes olyan fizetési megoldást választani a szállásfoglaláshoz, amely vásárlói védelmet is kínál felhasználóinak. (piacesprofit.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Balatoni hajózás: kedvezményekkel és sűrített járatokkal indul a főszezon
Kiemelkedő forgalmú főszezonra számít a Balatoni Hajózási Zrt. (Bahart), amely…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Eurostat: stabil növekedést mutat az online platformokon foglalt vendégéjszakák száma az EU-ban
Stabil növekedést mutat az uniós tagországok rövid távra kiadott szálláshelyein…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >Egyre többen választják idén a Balatont Horvátország helyett – de nem dőlhetnek hátra a vendéglátósok
Bár erős forgalommal kecsegtet a 2025-ös nyári szezon a Balatonnál,…
Tovább olvasom >Szállodák a fenntarthatóságért
Becslések szerint a kereskedelemben keletkező élelmiszer-pazarlás 10%-áért a szállodák felelősek…
Tovább olvasom >