Közösségi médiumok adnak nyaralási ötletet
A negyven év alattiak kétharmada világszerte a közösségi médiumokban közzétett posztokból merít ötleteket a nyaraláshoz, a tizenévesek pedig tízből hatan az alapján választanak úticélt, hogy mennyire lesz könnyű az átélt élményekből népszerű Instagram posztot készíteni – olvasható a piacesprofit.hu-n.
A nyaralás úticéljának kiválasztásában mind a 25-39 éves korosztály, mind a 25 évesnél fiatalabb generáció tagjait elsősorban az új helyek megismerése, illetve önmaguk felfedezése motiválja, illetve a nyári utazások leggyakoribb okaiként mindkét csoport a pihenés és a stresszmentes lazítás szükségességét jelölte meg.
„Az internetnek köszönhetően a világ a lábaink előtt hever. Meglátom egy ismerősöm fotóját egy szuper helyről? Csak egy kattintás és már meg is van a repülőjegy. Még egy kattintás és a szállást is lefoglaltam. A következő kattintás, ez már a felvétel, amit egy pillanata alatt megosztok Instagramon – mondja Giela Abdelwahab, a PayPal közép- és kelet-európai régióért felelős ügyfélkör-fejlesztési vezetője.
Manapság korosztálytól függetlenül egyaránt gyorsan és stresszmentesen szeretnénk intézni az utazás körüli teendőket, vásárolni, élményeket gyűjteni, és mindent azonnal meg is akarunk osztani ismerőseinkkel. Az online fizetési eszközök fejlődése ehhez nagyban hozzájárul, mivel már nem csak azt teszik lehetővé számunkra, hogy pillanatok alatt fizessünk a szállásért vagy a repülésért, de arra is megoldást kínálnak, hogy visszakapjuk pénzünket, ha valami rosszul sül el.”
A repülőjegyek vagy a szállások foglalása tehát egyre spontánabbá válik, a fogyasztók minél gyorsabban és kényelmesebben szeretnék lebonyolítani a fizetés folyamatát. A fogyasztási kutatás megerősítette, amely szerint a 16-35 éves korcsoport 30%-a használ mobilapplikációt a tranzakciók gyorsabb lebonyolítása érdekében.
Figyeljünk az adataink biztonságára
Annak ellenére, hogy a fogyasztók egyre nagyobb figyelmet szentelnek a biztonságnak, a nyaralás alatt még mindig lehetnek olyan helyzetek, amikor kockázatoknak tesszük ki adatainkat. Például annak érdekében, hogy a repülőtéren a beszállás folyamata minél rövidebbé váljon, az utasok 65%-a olyan információkat is megoszt magáról, mint az utazás célállomása, vagy a szállás címe, miközben egy friss kutatás alapján a világ szállodáinak 67%-a nem kielégítő módon védi a vendégek olyan érzékeny személyes adatait, mint például a bankkártyaszám. Az ebből fakadó kellemetlen helyzetek elkerülése érdekében érdemes olyan fizetési megoldást választani a szállásfoglaláshoz, amely vásárlói védelmet is kínál felhasználóinak. (piacesprofit.hu)
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok kétharmada tervez horvátországi nyaralást idén
A magyarok kétharmada tervez nyaralást Horvátországban idén a Szallas.hu szállásfoglaló…
Tovább olvasom >Munkaerőhiány a turizmusban: eddig idegen megoldásokkal barátkozik a szakma
A munkaerőhiány a turizmusban már a minőség szinten tartását veszélyezteti,…
Tovább olvasom >Turisztikai ügynökség: 2022-ben rekordbevétel várható a magyar szállodákban
A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai alapján 2022-ben rekordbevételre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hagyományos alapanyagok, ősi tudás, új ízek: METRO-dödölle a Gourmet Fesztiválon
Étel és közösség – ősidők óta kéz a kézben járnak:…
Tovább olvasom >Jól teljesítettek tavaly a McDonald’s-ok Magyarországon
A magyarországi McDonald’s éttermeket működtető Progress Étteremhálózat Kft. 2021-ben 6,765…
Tovább olvasom >Összefogás a szakma jövőjéért
Miután decemberben lezárult a Magyar Vendéglátók Ipartestülete A Felsőfokú Vendéglátó Oktatásért…
Tovább olvasom >