Social media strengthens the luxury industry
    🎧 Hallgasd a cikket:
    
    
    
    
    
    
    
  
  
As stores closed worldwide due to the coronavirus pandemic, companies began to look for new areas where they could connect with their consumers. Various social media platforms have created an excellent opportunity for this, and this trend has reached the luxury industry as well, writes origo.
When stores in Italy closed again in March due to a coronavirus pandemic, Genoa-based jewelry maker Gismondi 1754 decided to sell a 300,000 euros diamond ring to a wealthy Swiss customer through a messaging service called WhatsApp. (origo)
Related news
This is how Hungarian researchers model epidemics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi serves up a cheaper Thanksgiving meal deal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Social media is causing serious anxiety for Generation Z
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
			
				More related news >			
                                
		Related news
Elevating poultry prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Decarbonisation: 45% of domestic companies have a strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Businesses want to survive and grow”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
                    
                    
					
					
					