Social media strengthens the luxury industry
🎧 Hallgasd a cikket:
As stores closed worldwide due to the coronavirus pandemic, companies began to look for new areas where they could connect with their consumers. Various social media platforms have created an excellent opportunity for this, and this trend has reached the luxury industry as well, writes origo.
When stores in Italy closed again in March due to a coronavirus pandemic, Genoa-based jewelry maker Gismondi 1754 decided to sell a 300,000 euros diamond ring to a wealthy Swiss customer through a messaging service called WhatsApp. (origo)
Related news
Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarian researchers model epidemics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi serves up a cheaper Thanksgiving meal deal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food allergy, food intolerance, cross-allergy: let’s put ourselves in the picture!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian webshops under pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
