Magazine: Joint promotion by trademark using manufacturers
HUNGARIAN PRODUCT Nonprofit Kft. implemented the biggest marketing campaign of the last eight years, and last year brought a new record: 15 companies took part in the company’s 7th prize game. Nearly 19,000 people played the game and the average player sent in almost 4 codes. What is more, 14 percent of the promotional website’s visitors registered – told Eszter Benedek, managing director of HUNGARIAN PRODUCT Nonprofit Kft. This year’s “Which way your HEART goes?’ prize game will start in the middle of August and will finish at the end of December. //
2017 winner with the Suzuki Vitara
Related news
Hungarian Product is 20 years old – a reliable compass in the domestic FMCG sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Latest global phenomena discussed in the Mesterművek business club
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Record-breaking Black Friday in online orders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign launched to dispel misconceptions about meat and dairy products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The newest PENNY store opened in downtown Szolnok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

