Carrefour Polska tests cosmetics refill stations in its Warsaw store
In association with the Polish cosmetics brand, Yope and the startup Swapp, Carrefour Polska tests cosmetics refill station in its Carrefour BIO store in Warsaw. Yope products if refilled will cost 15 per cent less, so customers can save the price of packaging. Carrefour made a pledge to make its PL packaging 100 per cent recyclable or compostable by 2025, and to reduce the total weight of such packaging by 5 per cent in contrast to that in 2017.
Related news
Carrefour Polska Launches New Pricing Policy For Essential Products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Asda stops testing refill stations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour Polska Expands Collaboration With Wolt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Even though the price of cocoa has halved, chocolate will not become cheaper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu is crushing domestic webshops – Christmas won’t change either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Food Bank is putting together 44,000 food packages from the proceeds of ALDI’s first Advent market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
