Carrefour Polska tests cosmetics refill stations in its Warsaw store
In association with the Polish cosmetics brand, Yope and the startup Swapp, Carrefour Polska tests cosmetics refill station in its Carrefour BIO store in Warsaw. Yope products if refilled will cost 15 per cent less, so customers can save the price of packaging. Carrefour made a pledge to make its PL packaging 100 per cent recyclable or compostable by 2025, and to reduce the total weight of such packaging by 5 per cent in contrast to that in 2017.
Related news
Carrefour Polska Launches New Pricing Policy For Essential Products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Asda stops testing refill stations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour Polska Expands Collaboration With Wolt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Továbbra is száguldanak az élelmiszeripari árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another wave of food price increases could come due to EPR fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, the foreign trade surplus for goods was 557 million euros, while imports were 4.1 percent lower than in the same period of the previous year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >