Kozmetikum-újratöltő állomásokat tesztel varsói üzletében a Carrefour Polska
A Carrefour Polska varsói Carrefour BIO áruházában kozmetikaitermék-újratöltőkkel kísérletez. A kereskedelmi lánc a lengyel kozmetikai márkával, a többek között tusfürdőket, szappanokat és testápolókat kínáló Yope-pal és a Swapp! startuppal lépett együttműködésre a kísérleti projekt céljából. Az utántöltött Yope termékek 15%-kal olcsóbbak lesznek, így a vásárlók megspórolják a termékcsomagolás árát – áll a Carrefour közleményében.
A Carrefour vállalta, hogy 2025-re minden saját márkás termékének csomagolása 100%-ban újrahasznosítható és komposztálható lesz, illetve 2022-ig az ilyen csomagolás összsúlyát 5%-kal csökkenti 2017-hez képest.
Az utántöltők a cég szerint a csomagolás-túltermelésből és az abból származó hulladék mennyiségéből eredő környezetvédelmi problémára adnak hatékony választ.
Kapcsolódó cikkeink
A Foodsival összefogva küzd a Carrefour Polska az élelmiszerpazarlás ellen
A Carrefour Polska bejelentette, hogy a Foodsi lengyel start-up vállalkozással…
Tovább olvasom >A Refill Coalitionnel csökkenti a műanyaghulladék mennyiségét a brit Aldi
Új kísérleti projektet indított a UK Refill Coalition a Solihullban…
Tovább olvasom >Személyes igények alapján összeállított virágcsokrokat kínál a Carrefour Polska varsói üzletében
A varsói Westfield Arkadia bevásárlóközpontban található Carrefour áruház vásárlói mostantól…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >