The Hungarian McDonald’s has contributed to the promotion of reading with nearly one million books
McDonald’s reading promotion program will continue in 2020. Thanks to the initiative and continuous development launched in 2012, nearly one million books have been placed in the hands of the youngest domestic readers, and since the beginning of last year, all books can be chosen instead of a game when buying a Happy Meal.
As the program continues, this year’s new 12-part book series for McDonald’s readers will feature Cressida Cowell, the world-renowned writer of How to Train Your Dragon.
Related news
Personal experience helps acceptance of workers with disabilities – research
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >McDonald’s celebrates Christmas with friends with a Generation Z TikTok sitcom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Help woven into socks: by buying a pair, anyone can support sick children and their families
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) L’art pour sárgarépa – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Rendkívül “alapos” eladáshelyi reklám – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

