Nestlé And Starbucks Expect Coffee Alliance To Boost Growth
Nestlé and Starbucks expect new products developed under their coffee alliance will help to increase sales, executives from the two companies told Reuters in an interview.
In May 2018, Nestlé paid $7.15 billion for rights to sell Starbucks packaged coffees and teas around the world, freeing up Starbucks to focus on its cafe business.
The alliance is expected to help Nestlé to tackle tough competition in the coffee market from rivals such as JAB Holdings.
ESM
Related news
The 2025 challenge of the Feed Your Brain education program will launch in November
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarians say food waste is as big a problem as climate change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Great Plain Small-Scale Producers Expo took place with more than 110 exhibitors and 750 visitors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Entries are now open for two prestigious wine competitions in Strasbourg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Badacsony’s successes at the Vince Gala
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

