Nestlé And Starbucks Expect Coffee Alliance To Boost Growth
Nestlé and Starbucks expect new products developed under their coffee alliance will help to increase sales, executives from the two companies told Reuters in an interview.
In May 2018, Nestlé paid $7.15 billion for rights to sell Starbucks packaged coffees and teas around the world, freeing up Starbucks to focus on its cafe business.
The alliance is expected to help Nestlé to tackle tough competition in the coffee market from rivals such as JAB Holdings.
ESM
Related news
New technology could revolutionize cocoa production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KitKat Celebrates 90th Anniversary This Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Consumer centricity is key to private label growth – PLMA Summit in Copenhagen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Only Free Autumn Festival kicks off with a Guinness record attempt and charity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 Green Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >