Nestlé And Starbucks Expect Coffee Alliance To Boost Growth
Nestlé and Starbucks expect new products developed under their coffee alliance will help to increase sales, executives from the two companies told Reuters in an interview.
In May 2018, Nestlé paid $7.15 billion for rights to sell Starbucks packaged coffees and teas around the world, freeing up Starbucks to focus on its cafe business.
The alliance is expected to help Nestlé to tackle tough competition in the coffee market from rivals such as JAB Holdings.
ESM
Related news
Product recall at Nestlé
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé invests GBP 28m in British instant coffee factory
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In a luxurious environment, with unlimited tasting: the 9th Indoor Beer Festival is coming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 7th Art is Business Awards were presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
