🎧 Hallgasd a cikket:
The TV campaign addresses the target group in a personal way: housewives who need resourcefulness in all areas of life. New Knorr Raginériák provide new ideas for making dinner.
Agency: PHD Hungary Kft.
Customer: Unilever Magyarország Kft.
Product: Knorr Rafinéria
Apperance: Tv2, RTL Klub, Viasat3, F+, AXN, Hallmark
Period: 26 February–15 April 2007
Related news
More related news >
More new products
Szamos Chocolate Gourmet Dessert Pistachio, 132 g
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MAGIC MILK lactose free cooking crea, 20% 0,5 l
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Creme Bonjour spreadable mixture with 70% fat content, 2250 g
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >