🎧 Hallgasd a cikket:
The TV campaign addresses the target group in a personal way: housewives who need resourcefulness in all areas of life. New Knorr Raginériák provide new ideas for making dinner.
Agency: PHD Hungary Kft.
Customer: Unilever Magyarország Kft.
Product: Knorr Rafinéria
Apperance: Tv2, RTL Klub, Viasat3, F+, AXN, Hallmark
Period: 26 February–15 April 2007
Related news
More related news >
More new products
Milka chocolate milk 250 ml
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pringles HOT in glowing packaging for Halloween
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DIJO Tortilla chips and Salsa in multiple flavours
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
