Knorr Rafinéria
A TV kampány személyesen szólítja meg a célcsoportot: a háziasszonyokat, akiknek az élet minden területén szükségük van az ötletességre. Az új tepsis Knorr Rafinériák a vacsorakészítésben adnak új ötleteket.
Ügynökség: PHD Hungary Kft.
Megrendelő: Unilever Magyarország Kft.
Termék: Knorr Rafinéria
Megjelenések: Tv2, RTL Klub, Viasat3, F+, AXN, Hallmark
Időszak: 2007. február 26–április 15.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További innovációs termékek
Peroni Nastro Azzurro 0,0%
Megérkezett az ikonikus Peroni márka alkoholmentes változata. A dealkoholizáló folyamatnak köszönhető…
Tovább olvasom >Monster Ultra Watermelon
Tűzijátékkal teli ég alatt átöleled a csajodat, plusz jó zene…
Tovább olvasom >Zöldséges vekni
Ízzel teli, zamatos, vekni alakú kenyér, amely olyan speciális zabkovásszal…
Tovább olvasom >