Knorr Rafinéria
A TV kampány személyesen szólítja meg a célcsoportot: a háziasszonyokat, akiknek az élet minden területén szükségük van az ötletességre. Az új tepsis Knorr Rafinériák a vacsorakészítésben adnak új ötleteket.
Ügynökség: PHD Hungary Kft.
Megrendelő: Unilever Magyarország Kft.
Termék: Knorr Rafinéria
Megjelenések: Tv2, RTL Klub, Viasat3, F+, AXN, Hallmark
Időszak: 2007. február 26–április 15.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További innovációs termékek
FELIX Deliciously Sliced nedves macskaeledel
2024-ben új upper prémium termékcsaláddal bővül a Felix portfóliója. A…
Tovább olvasom >XIXO Lemonade Bodzavirág- és Citrom 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >Baileys Tiramisu ír krémlikőr
Baileys Tiramisu, desszert egy pohárba töltve. Felséges Baileys ír krémlikőr…
Tovább olvasom >