Nielsen expands its e-commerce potential
Nielsen is a global information and knowledge services company and the e-commerce analyst Profitero company concluded a strategic alliance to unite the Profitero’s Digital Shelf 360 application package with Nielsen's e-commerce offerings for the FMCG brands.
The alliance expands Nielsen’s e-commerce potential and allows producers to compare the digital shelves’ analyzes with the actual sales data. The extended offer will help them to understand the reasons behind online sales data and changes in equity.
In Europe, the Nielsen is already measuring e-commerce in the United Kingdom, France and in Spain. In addition, in the Netherlands and in Turkey Nielsen gets information from key partners.
Related news
Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digital commerce: slow and import-driven expansion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EuroCommerce: ‘parcel tax should be EU-wide’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More than 10 tons of pet food collected thanks to Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DM further strengthened its online and offline services
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >eMAG Black Friday kicks off with nearly one million offers on the morning of November 14th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

