Formaggi Dalla Svizzera promotes cheese with augmented reality
Swiss company Formaggi dalla Svizzera is launching an augmented reality (AR) project. The b2b and b2c initiative affects more than 2,000 stores in Italy, and features geographical origin protected Emmentaler cheese. For the AR experience all shoppers need to do is scan a QR code with their smartphones, and they will find themselves in a 360-degree virtual tour in the Swiss mountains and valleys.
Related news
The Moon isn’t made of cheese at the moment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Swiss Supermarkets Embrace Cryptocurrency Payments
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi Suisse Sets New Sugar Reduction Targets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >