Kiterjesztett valóságban népszerűsíti sajtjait a Formaggi Dalla Svizzera
A svájci Formaggi dalla Svizzera kiterjesztett valóság (AR) projektet indít. A b2b és b2c kezdeményezés több mint 2000 olaszországi üzletet érint a földrajzi eredetvédett ementáli sajt vonatkozásában, melynek az új csomagolása Svájcban elsőként kap QR-kódot.
Az AR-élményben való megmerítkezéshez a fogyasztóknak egyszerűen csak be kell szkennelniük telefonjukkal a QR-kódot, és azonnal egy 360°-os virtuális túrán találják magukat a svájci hegyek és völgyek világában. A digitális eszköz hasznos információkat és tudásanyagot, valamint szórakoztató tartalmat kínál: felfedezhető általa az ementáli sajt származási helye, megismerhető a gyártási és érlelési folyamat, valamint néhány szokatlan recept is. Az eszköz öt szekciója fokozatosan bővül újabb tartalommal, a fenntarthatóságról szóló információval, online játékkal, de versenyekkel is.
A projektbe az ementálit követően a kínálatban szereplő más csúcstermékek, mint az appenzeller és a sbrinz sajtféleségek is bekerülhetnek.
Kapcsolódó cikkeink
NAK: 19 magyar termék végzett az élen a világ legrangosabb sajtversenyén
A világ legrangosabb sajtversenyén, a Portugáliában megrendezett World Cheese Awards-on…
Tovább olvasom >A magyar sajtkultúra újabb diadala – Magyar sajtok hódítottak a World Cheese Awardson!
A magyar kézműves sajtok idén is kitűntek a világ egyik…
Tovább olvasom >Átszervezi Tegut leányvállalatát a svájci Migros Zürich
Átfogó átszervezést tervez végrehajtani német leányvállalatánál, a Tegutnál a svájci…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >