Augmented reality in retail
Kosárérték.hu Magazin has analysed how augmented reality (AR) and virtual reality (VR) can be used in retail. According to Ákos Ződi, the owner of Szeged-based company CreatIT Solutions, in the competition between VR and AR the latter seems to come out as the winner: although VR is rather spectacular, it is a lonely experience; what is more, the market of AR is bigger too and there are more utilisation opportunities. //
Related news
Retailers turn to AI for marketing, merchandising
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Year-end reflections and heart-warming thoughts!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >French sports goods seller Decathlon to double India sourcing to $3 billion in 5 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Crowds return to stores: margin cap and year-end preparations drive retail traffic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The kings of the New Year’s Eve list: hot dogs and champagne in abundance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Alföldi Tej case is drifting towards an uncertain outcome
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
