The mineral water market decreased slightly in 2019, Magyarvíz was able to grow
Despite the declining market in 2019, Magyarvíz Kft., one of the most important players in domestic mineral water production, was able to increase the number of bottles sold again. Its sales increased by 7 percent, compared to 2018, reaching 9.5 billion HUF.
The company sold a total of 257 million bottles of water in one year, a total of 378 million liters. Mizse – the water of the family – remains the company’s favorite product, with 115 million units sold, and the company’s other branded products are Primavera and Zafír (Sapphire).
Related news
Extreme summer, record heat: this is how chain stores are reacting to the heat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hydrate smartly, sip mindfully!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Veritas premium mineral water
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rossmann returns home with new accolades from the Retailer of the Year and Symbol of Sustainability competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PENNY once again won the Trade Excellence Award for Hungarian Products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Where did 288 million portions of surplus food go in the country?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >