A view from the NIQ lighthouse
The October meeting of POPAI Hungary was held at the NielsenIQ headquarters.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/11
Managing director Erik Vágyi welcomed participants, describing the market researcher’s role as a lighthouse keeper, looking out over the choppy sea of economic changes. Retail vertical customer success leader Zsófia Ungi was the keynote speaker, who talked about the influence of this year’s Olympics on the FMCG industry, together with analytics business partner Szilvia Viczkó.
//
Related news
Christmas starts in the kitchen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Symbol of Sustainability Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB Director: The rate of price increases may decrease permanently to the central bank’s tolerance band at the beginning of 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >