A view from the NIQ lighthouse
The October meeting of POPAI Hungary was held at the NielsenIQ headquarters.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/11
Managing director Erik Vágyi welcomed participants, describing the market researcher’s role as a lighthouse keeper, looking out over the choppy sea of economic changes. Retail vertical customer success leader Zsófia Ungi was the keynote speaker, who talked about the influence of this year’s Olympics on the FMCG industry, together with analytics business partner Szilvia Viczkó.
//
Related news
Christmas starts in the kitchen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
FAO food price index remained essentially unchanged in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >