Aldi strengthens in tourism
Aldi Utazás took part for the second time at the Travel 2019 exhibition, Hungary’s number one tourism fair in the Hungexpo Budapest Fair Center.
Aldi Magyarország has launched its new service under the Aldi Utazás (Aldi Travel) brand name in September 2017 to expand its offer with online bookings and accommodations. This service is already in operation in several countries, for example, in Austria, where the parent company of Aldi Magyarország, the Hofer has been offering travel services for 15 years. (origo)
Related news
8 years, 200,000 guest nights: ALDI Travel celebrates its anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Spas at the boiling point – the domestic spa industry has overcome a difficult season
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >These are popular tourist destinations during the Advent season
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
8 years, 200,000 guest nights: ALDI Travel celebrates its anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dietitians say it’s time to be more conscious about protein consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >