Turizmusban erősít az Aldi

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2019. 02. 26. 11:18

Második alkalommal vett részt az Aldi Utazás Magyarország első számú turisztikai vásárán, a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban az Utazás 2019 kiállításon.

Az Aldi Magyarország 2017 szeptemberében indította el Aldi Utazás márkanév alatt új szolgáltatását, amelynek révén online foglalható utakkal és szállásokkal bővítette kínálatát. Ez a szolgáltatás több országban is működik már, Ausztriában például az Aldi Magyarország anyavállalata, a Hofer immár 15 éve kínál utazási szolgáltatást.
Az Aldi Utazás a Közép-Európa legnagyobb beutaztató ügynökségének számító Eurotours International termékeit kínálja a magyar piacon.

Tavaly már több ezer utas választotta a kiskereskedelmi lánc utazási szolgáltatását. A célországok közül Ausztria a legnépszerűbb, minden harmadik foglalás ide érkezett. Elsősorban az osztrák síutak és városnézős programok kedveltek, vagyis Bécs és Salzburg a leglátogatottabbak. Ugyancsak sok foglalás érkezett Olaszországba, főleg az ország északi részére, Horvátország a dobogó harmadik helyét foglalta el.

A negyedik legtöbb foglalás viszont Magyarországra érkezett: kedveltek a wellnesshotelek, illetve feljövőben van a Balaton is, például Tihany.

Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg országszerte 138 üzlettel van jelen a magyar kiskereskedelemben, és mintegy 3500 főt foglalkoztat. (origo)

Kapcsolódó cikkeink