Turizmusban erősít az Aldi
Második alkalommal vett részt az Aldi Utazás Magyarország első számú turisztikai vásárán, a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban az Utazás 2019 kiállításon.
Az Aldi Magyarország 2017 szeptemberében indította el Aldi Utazás márkanév alatt új szolgáltatását, amelynek révén online foglalható utakkal és szállásokkal bővítette kínálatát. Ez a szolgáltatás több országban is működik már, Ausztriában például az Aldi Magyarország anyavállalata, a Hofer immár 15 éve kínál utazási szolgáltatást.
Az Aldi Utazás a Közép-Európa legnagyobb beutaztató ügynökségének számító Eurotours International termékeit kínálja a magyar piacon.
Tavaly már több ezer utas választotta a kiskereskedelmi lánc utazási szolgáltatását. A célországok közül Ausztria a legnépszerűbb, minden harmadik foglalás ide érkezett. Elsősorban az osztrák síutak és városnézős programok kedveltek, vagyis Bécs és Salzburg a leglátogatottabbak. Ugyancsak sok foglalás érkezett Olaszországba, főleg az ország északi részére, Horvátország a dobogó harmadik helyét foglalta el.
A negyedik legtöbb foglalás viszont Magyarországra érkezett: kedveltek a wellnesshotelek, illetve feljövőben van a Balaton is, például Tihany.
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg országszerte 138 üzlettel van jelen a magyar kiskereskedelemben, és mintegy 3500 főt foglalkoztat. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Nagy Márton: a magyarországi turizmus hasít
A magyarországi turizmus hasít, Ferihegy Európa leggyorsabban bővülő repülőtere –…
Tovább olvasom >Szallas.hu: az őszi belföldi foglalások negyedét SZÉP-kártyával fizették
Az őszi belföldi foglalásokhoz kapcsolódó online fizetések összértékének negyedét SZÉP-kártyával…
Tovább olvasom >Az ALDI december 24-én délig tart nyitva
Az ALDI üzletei a vásárlók igényeit figyelembe véve idén is…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >