K&H: new innovations are missing from smEs – few have started to innovate
Companies that have recently launched a new product are in the minority in Hungary, according to K&H’s innovation index, this was true for 43 out of 100 companies. Large companies are out of the field, with nearly 70 percent of them coming out with novelty, while only 38 percent of the smallest companies have done the same. Companies with interests in industry and services play a major role in new products, and commercial and agribusiness companies are lagging behind.
Related news
The global milk market is out of balance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The K&H innovation index remained in a stable range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Billions could reach Hungarian businesses thanks to a Hungarian tender platform
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
