A double-digit growth in the online advertising market
The domestic digital advertising market achieved a double-digit growth in the third quarter – the IAB Hungary told MTI.
According to IAB Hungary, between early July and late September, the segment recorded a 11.1 percent increase in revenues, compared to a year before, when the increase was 12.3 percent, compared to the same period in 2013.
They mentioned that in the second quarter of 2015 a decrease of 2.0 percent occured, compared to the previous year’s 11.7 percent strengthening. (The first quarter of last year brought a 17.2, while this year brought a 4.9 percent increase.) (MTI)
Related news
(HU) A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We spend as much time in front of the telly as before, but we watch more commercials
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NMHH: the proportion of new Hungarian TV commercials has doubled in the previous half year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Global internet outage paralyzes digital services – card payments also disrupted
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Loyalty reloaded – who is going to win the loyalty war in 2025?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >