Lidl supports sheltered pets with 2 million HUF
As part of Hungary’s responsibility program, in addition to supporting disadvantaged children and their families, Lidl has been prioritizing the support of animals with hard life for 5 years now. During this year’s campaign, the company invited its customers and social media followers to a virtual, Animal Good Festival instead of summer festivals, who could upload the funniest photos of their little favorites to a microsite created for that purpose.
Related news
Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German retailer Lidl sets increasingly high animal welfare standards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl coupons added to pensioners’ food vouchers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Eurozone economic activity strengthened minimally in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi opens earlier from Sunday – this is how they are transforming their stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New lipstick collection within the Nora Beauty range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >