Lidl supports sheltered pets with 2 million HUF
As part of Hungary’s responsibility program, in addition to supporting disadvantaged children and their families, Lidl has been prioritizing the support of animals with hard life for 5 years now. During this year’s campaign, the company invited its customers and social media followers to a virtual, Animal Good Festival instead of summer festivals, who could upload the funniest photos of their little favorites to a microsite created for that purpose.
Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Hungary’s food rescue program helped 700 people in need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl continues its partnership with the UEFA Europa League and the UEFA Conference League
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Tibor Kapu tasted the space-travel-inspired Kometini
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 15th anniversary Children of the Day competition ended with great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What does meat content mean in meat products?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >