Two gold stars for Gyulahús
Gyulahús Kft.’s successful innovations have been rewarded with two gold stars by the Brussels-based International Taste and Quality Institute: in 2015 Gyula sausage won, in 2016 Gyula salami earned two gold stars and this year Pokol salami came home with the recognition. The company hopes that this success will increase export sales. //
Related news
Gyulahús Kft. is implementing an investment of almost 4.5 billion forints.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gyulahús Kft. – Combining tradition and excellent quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Salami brands: it is investment time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Amazon Launches New Private-Label Food Brand In The US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola Europacific Partners invests in France production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: Hungarian industry continues to decline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >