Kényelmi termék és üzemanyag kiskereskedelmi kiválósági díjat kapott a Shell
Innovációiért és a kényelmi termékek kiskereskedelme terén elért növekedéséért ismerte el tegnap a Shell kiskereskedelmi üzletágát a kiskereskedelmi üzletek érdekképviseletét ellátó szervezet, a NACS. A nem hagyományos kényelmi termékek forgalmazói között a vállalat elsőként részesült az elismerésben, Kapitány István pedig elnyerte a 2019-es Év Európai Vezetője díjat.
A Shell kiskereskedelmi hálózat több mint 80 országban – köztük Magyarországon – folytatja tevékenységét. 44 000 kiskereskedelmi egységével nagyobb mint a McDonald’s és a Starbucks hálózata együttvéve. Az Európai Kényelmi Termék Iparág Vezetője cím elnyerése tükrözi a Shell globális kiskereskedelmi stratégiáját, hogy teljeskörű kiskereskedelmi szolgáltatást nyújtson az úton lévő vásárlók számára, valamint a félmillió shop munkatárs iránti elkötelezettségét, akik több mint 30 millió vásárlót szolgálnak ki naponta.
„A kiskereskedelmi üzletág globális vezetőjeként, Kapitány Istvánnak és csapatának a létező legnehezebb kiskereskedelmi feladata van: újra kell pozícionálniuk az üzletágat, hogy kiaknázva annak növekedési lehetőségeit maximalizálni tudják az eladást és a nyereséget a jelenlegi piaci feltételek mellett” – mondta Henry O. Armour, Ph.D, a NACS elnök-vezérigazgatója.
A Shell utazása a kényelmi termékek világában az 1980-as években kezdődött a Shell Select shop koncepciókkal, amelyet újabb lépés követett 2011-ben a Deli2Go saját márka elindításával, valamint az olyan globális márkákkal való együttműködésekkel, mint a Costa Coffee. A Shell elsődleges európai piacain a vásárlók 50%-a csak a kényelmi termékek és szolgáltatások miatt áll meg a töltőállomásokon. A kutatások szerint a vásárlók 94%-a vallja, meghatározó számára, hogy egy üzlet milyen vásárlási élményt nyújt. A Shell a minőségre és a változatos ételkínálatra összpontosít a fenntarthatósági szempontok figyelembevételével: a termékcsomagolás újrahasznosított anyagból készül, és a címkék egyértelműen segítik a vásárlót, hogy a csomagolási hulladék megfelelő helyre kerüljön.
„Megtisztelő számomra, hogy nekem ítélték ezt a díjat, ez visszaigazolja jó stratégiaválasztásunkat. A kényelmi termékek kiskereskedelme és az üzemanyag-kiskereskedelem kéz a kézben jár, és nagyon jól teljesít. Ez tovább erősíti a törekvésünket integrált szolgáltatásaink fejlesztésére, amelyek vásárlóink számára még nagyobb kényelmet biztosítanak – az utazás élményét kapják és időt nyernek, amit aztán másra fordíthatnak” – mondta az elismerés kapcsán Kapitány István, a Shell globális kiskereskedelmi alelnöke, aki több mint 30 évvel ezelőtt kezdte pályafutását a Shellnél, akkor még magyarországi üzletvezetőként.
Related news
EuroCIS 2025: Serious interest in the retail technology trade fair
Amazon and TikTok recently signed an agreement that will allow…
Read more >KSH: retail turnover exceeded the same period of the previous year by 3.6 percent and the previous month by 1.2 percent
In October, the volume of retail trade turnover exceeded the…
Read more >Profiting from the opportunity
Service stations are becoming an important segment of the hospitality…
Read more >Related news
GUVET high fashion clothing brand breaks into the global market with Hungarian goose feathers
On December 3rd, FBZ Hungária, the largest Hungarian down distributor,…
Read more >You can still shop in PENNY stores on December 24th
It is important for PENNY Hungary to ensure that its…
Read more >Lidl offers many products cheaper than last year
Lidl Hungary offered more than 600 products cheaper in November…
Read more >