Kényelmi termék és üzemanyag kiskereskedelmi kiválósági díjat kapott a Shell
Innovációiért és a kényelmi termékek kiskereskedelme terén elért növekedéséért ismerte el tegnap a Shell kiskereskedelmi üzletágát a kiskereskedelmi üzletek érdekképviseletét ellátó szervezet, a NACS. A nem hagyományos kényelmi termékek forgalmazói között a vállalat elsőként részesült az elismerésben, Kapitány István pedig elnyerte a 2019-es Év Európai Vezetője díjat.
A Shell kiskereskedelmi hálózat több mint 80 országban – köztük Magyarországon – folytatja tevékenységét. 44 000 kiskereskedelmi egységével nagyobb mint a McDonald’s és a Starbucks hálózata együttvéve. Az Európai Kényelmi Termék Iparág Vezetője cím elnyerése tükrözi a Shell globális kiskereskedelmi stratégiáját, hogy teljeskörű kiskereskedelmi szolgáltatást nyújtson az úton lévő vásárlók számára, valamint a félmillió shop munkatárs iránti elkötelezettségét, akik több mint 30 millió vásárlót szolgálnak ki naponta.
„A kiskereskedelmi üzletág globális vezetőjeként, Kapitány Istvánnak és csapatának a létező legnehezebb kiskereskedelmi feladata van: újra kell pozícionálniuk az üzletágat, hogy kiaknázva annak növekedési lehetőségeit maximalizálni tudják az eladást és a nyereséget a jelenlegi piaci feltételek mellett” – mondta Henry O. Armour, Ph.D, a NACS elnök-vezérigazgatója.
A Shell utazása a kényelmi termékek világában az 1980-as években kezdődött a Shell Select shop koncepciókkal, amelyet újabb lépés követett 2011-ben a Deli2Go saját márka elindításával, valamint az olyan globális márkákkal való együttműködésekkel, mint a Costa Coffee. A Shell elsődleges európai piacain a vásárlók 50%-a csak a kényelmi termékek és szolgáltatások miatt áll meg a töltőállomásokon. A kutatások szerint a vásárlók 94%-a vallja, meghatározó számára, hogy egy üzlet milyen vásárlási élményt nyújt. A Shell a minőségre és a változatos ételkínálatra összpontosít a fenntarthatósági szempontok figyelembevételével: a termékcsomagolás újrahasznosított anyagból készül, és a címkék egyértelműen segítik a vásárlót, hogy a csomagolási hulladék megfelelő helyre kerüljön.
„Megtisztelő számomra, hogy nekem ítélték ezt a díjat, ez visszaigazolja jó stratégiaválasztásunkat. A kényelmi termékek kiskereskedelme és az üzemanyag-kiskereskedelem kéz a kézben jár, és nagyon jól teljesít. Ez tovább erősíti a törekvésünket integrált szolgáltatásaink fejlesztésére, amelyek vásárlóink számára még nagyobb kényelmet biztosítanak – az utazás élményét kapják és időt nyernek, amit aztán másra fordíthatnak” – mondta az elismerés kapcsán Kapitány István, a Shell globális kiskereskedelmi alelnöke, aki több mint 30 évvel ezelőtt kezdte pályafutását a Shellnél, akkor még magyarországi üzletvezetőként.
Related news
KSH: retail turnover in November exceeded the same period of the previous year by 4.1 percent and the previous month by 0.6 percent
In November 2024, the volume of retail trade turnover increased…
Read more >MNB: inflation will rise temporarily, but may remain within the three percent range in 2025
Inflation in Hungary will rise temporarily in the coming months,…
Read more >Shell opens new gas station at the southern border
Shell Hungary zRt. has opened its newest filling station in…
Read more >Related news
Lidl is a partner of the 2025 Men’s Handball Championship™
Lidl continues to support the handball community and is the…
Read more >Halott Pénz on stage: the 4th episode of Unicum Acoustics has arrived!
The fourth episode of Unicum Akusztik brings a special atmosphere…
Read more >Fake JYSK webshops are spreading on the internet: these are the ways to recognize scammers
Shopping online is quite easy and convenient, but unfortunately it…
Read more >