Barbie doll sales jumped

Photo: pixabay.com
One clear component of the success was the social constraints caused by the pandemic as parents began to accumulate toys to entertain the children who remained at home. Although the surge in demand at the beginning of the year weighed on supply chains, traders were ultimately able to meet the extreme demand for the products. (origo)
Related news
Labubu fever: Pop Mart is racing with a nearly 400% profit increase – already ahead of Mattel and Sanrio
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mattel announces diabetic Barbie doll
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More expensive Barbie, thinner Heinz – Trump’s tariffs redraw the global consumer market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rossmann returns home with new accolades from the Retailer of the Year and Symbol of Sustainability competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Syngenta’s sustainability program reaches a new level in Dióskál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The environmental project of the Mercedes-Benz Factory in Kecskemét was awarded two prizes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >