Penny is prepared for the Christmas rush
This year, the 20-year-old Penny Market prepares for Christmas with increased product lines and inventory. The festive products are already on the shelves since October. The chain’s sales continues to grow throughout the year, this trend has continued to increase over the Christmas period.
In recent years, the sales of festive products, mainly fondants and the small gifts in the non-food category are the hit products. A significant amounts related to cooking ingredients, sour cream, cream and milk are also consumed as well.
Related news
This is what the Christmas fishing season will be like
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In tune with the Christmas season: this is how online consumers in the region shop
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainable holiday: The Body Shop gifts in fair trade packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cheese prices hit three-year low: ALDI cuts prices again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR shoppers help 1,800 children to start the school year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

                    
                    
                    
					
					
					