Karácsonyi rohamra készül a Penny
Az idén 20 éves Penny Market erre a karácsonyra is megnövelt termékkínálattal és raktárkészlettel készül, az ünnepi termékeket már októberben elkezdték kihelyezni a polcokra. Az áruházlánc forgalma egész évben folyamatosan növekszik, ez a tendencia még tovább fokozódik a karácsonyi időszakban.
Az elmúlt években az ünnepi termékek közül elsősorban a szaloncukor, nem élelmiszer kategóriában pedig a kisebb ajándéktárgyak eladásai emelkednek ki. Szintén jelentős mennyiség fogy a főzéshez kapcsolódó alapanyagokból, tejfölből, tejszínből és tejből is.
Az áruház erre a karácsonyi időszakra kiemelt akciókkal és új reklámfilmmel is készül, amelyben a központi elem a Penny prémium termékválogatása a Selection lesz. Az egyedi, prémium válogatás és a szezonális termékek külön kihelyezést kapnak a boltokban.
„2016-ban nyitottuk meg 207. üzletünket Magyarországon, forgalmunk az új üzleteknek, bővülő termékkínálatnak és új szolgáltatásoknak köszönhetően folyamatosan növekszik. A karácsony számunkra, mint a többi kereskedelmi vállalat számára is egy, a forgalom tekintetében, kiemelkedően fontos időszak.” – mondta Jens-Thilo Krieger a Penny Market Magyarország vezérigazgatója.
A Penny Market évek óta szorosan együtt működik civil szervezetekkel és az ünnepi időszakban számos akciót szervez a támogatásukra. Az áruházlánc kiemelt partnere az Együtt A Daganatos Gyermekekért Alapítvány, melyet a vásárlók bizonyos termékek megvásárlásával tudnak támogatni. Az így összegyűlt összeget pedig a Penny kiegészíti. Az akciónak köszönhetően sikerült az elmúlt években egy buszt és víztisztító berendezést is vásárolni a szervezet számára. Az idei évben is tovább folytatta ezt a hagyományt a Penny Market. 2016-ban 6 millió forint értékű adomány gyűlt össze és ezzel sikerült támogatni az alapítványt közösen a vásárlókkal, aminek eredményeként egy betegfigyelő monitorrendszert fognak kiépíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Kevésbé volt szempont a fenntarthatóság karácsonykor
A Rondo Hullámkartongyártó Kft. a magyarok karácsonyi ajándékcsomagolási szokásait vizsgálta –…
Tovább olvasom >NIQ: A Lidl és a Marks&Spencer a karácsonyi verseny győztesei az Egyesült Királyságban
Az NIQ iparági adatainak tanúsága szerint a Lidl mellett a…
Tovább olvasom >Közönségdíjas lett a Lidl karácsonyi reklámfilmje
A Lidl Magyarország „Különleges pillanatok csodája: egy varázslatos karácsony!” című karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >Ismét jönnek az ökoparadicsomok a Lidl-nél
Április 25-től és május 2-től időszakos jelleggel ismét megtalálhatóak lesznek…
Tovább olvasom >