Karácsonyi rohamra készül a Penny
Az idén 20 éves Penny Market erre a karácsonyra is megnövelt termékkínálattal és raktárkészlettel készül, az ünnepi termékeket már októberben elkezdték kihelyezni a polcokra. Az áruházlánc forgalma egész évben folyamatosan növekszik, ez a tendencia még tovább fokozódik a karácsonyi időszakban.
Az elmúlt években az ünnepi termékek közül elsősorban a szaloncukor, nem élelmiszer kategóriában pedig a kisebb ajándéktárgyak eladásai emelkednek ki. Szintén jelentős mennyiség fogy a főzéshez kapcsolódó alapanyagokból, tejfölből, tejszínből és tejből is.
Az áruház erre a karácsonyi időszakra kiemelt akciókkal és új reklámfilmmel is készül, amelyben a központi elem a Penny prémium termékválogatása a Selection lesz. Az egyedi, prémium válogatás és a szezonális termékek külön kihelyezést kapnak a boltokban.
„2016-ban nyitottuk meg 207. üzletünket Magyarországon, forgalmunk az új üzleteknek, bővülő termékkínálatnak és új szolgáltatásoknak köszönhetően folyamatosan növekszik. A karácsony számunkra, mint a többi kereskedelmi vállalat számára is egy, a forgalom tekintetében, kiemelkedően fontos időszak.” – mondta Jens-Thilo Krieger a Penny Market Magyarország vezérigazgatója.
A Penny Market évek óta szorosan együtt működik civil szervezetekkel és az ünnepi időszakban számos akciót szervez a támogatásukra. Az áruházlánc kiemelt partnere az Együtt A Daganatos Gyermekekért Alapítvány, melyet a vásárlók bizonyos termékek megvásárlásával tudnak támogatni. Az így összegyűlt összeget pedig a Penny kiegészíti. Az akciónak köszönhetően sikerült az elmúlt években egy buszt és víztisztító berendezést is vásárolni a szervezet számára. Az idei évben is tovább folytatta ezt a hagyományt a Penny Market. 2016-ban 6 millió forint értékű adomány gyűlt össze és ezzel sikerült támogatni az alapítványt közösen a vásárlókkal, aminek eredményeként egy betegfigyelő monitorrendszert fognak kiépíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >