A campaign is launched for the consumption of high quality domestic melons
The National Agricultural Chamber, the Ministry of Agriculture and the Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. are launching a melon promotion program.
Within this, tastings will be held in the storesd seven trade chains – ALDI, Auchan, CBA, Lidl, METRO, SPAR, TESCO for seven weeks from 6 July. The purpose of the campaign is to draw the attention of consumers to the high-quality Hungarian watermelon and melon.
Related news
The Miller Mix campaign is back!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unicum’s Odd Couple campaign continues with a new installment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Despite a stable harvest, increasing import pressure is making the situation of Hungarian watermelons more difficult
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Margin freeze: prices of hundreds of products have decreased, the government may expand the scope
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Labour market trends in grocery retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Changing meat market: more cattle and pigs, less poultry processed in the first half of 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >