A campaign is launched for the consumption of high quality domestic melons
The National Agricultural Chamber, the Ministry of Agriculture and the Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. are launching a melon promotion program.
Within this, tastings will be held in the storesd seven trade chains – ALDI, Auchan, CBA, Lidl, METRO, SPAR, TESCO for seven weeks from 6 July. The purpose of the campaign is to draw the attention of consumers to the high-quality Hungarian watermelon and melon.
Related news
The FoodTechShow ended successfully
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More and more farmers see opportunities in pumpkin cultivation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Successful walnut cultivation is unthinkable without irrigation and plant protection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The index of price increases perceived by the population remains high
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The latest VOSZ Barometer is out – Despite the macro numbers, VOSZ member companies are optimistic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >FAO: 890 tons of food is the balance of the Donation Convoy celebrating the anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >