A campaign is launched for the consumption of high quality domestic melons
The National Agricultural Chamber, the Ministry of Agriculture and the Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. are launching a melon promotion program.
Within this, tastings will be held in the storesd seven trade chains – ALDI, Auchan, CBA, Lidl, METRO, SPAR, TESCO for seven weeks from 6 July. The purpose of the campaign is to draw the attention of consumers to the high-quality Hungarian watermelon and melon.
Related news
There will be no shortage of high-quality Hungarian fish, according to professional organizations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Despite the damage caused by the drought, there will be no shortage of high-quality Hungarian fish
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Despite the drought, there will be no shortage of high-quality Hungarian fish
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bagels, stuffed cabbage and online scams – this could be the Christmas menu for many due to the rise in cybercrime
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian professional leadership also shaped global economic decisions at the historic B20 summit in South Africa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
