A campaign is launched for the consumption of high quality domestic melons
The National Agricultural Chamber, the Ministry of Agriculture and the Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. are launching a melon promotion program.
Within this, tastings will be held in the storesd seven trade chains – ALDI, Auchan, CBA, Lidl, METRO, SPAR, TESCO for seven weeks from 6 July. The purpose of the campaign is to draw the attention of consumers to the high-quality Hungarian watermelon and melon.
Related news
The Chamber of Agriculture expects the domestic mushroom market to stabilize in the coming months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Developments in the mushroom sector are coming to fruition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Focus on the international presence of Hungarian agriculture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Symbol of Sustainability Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB Director: The rate of price increases may decrease permanently to the central bank’s tolerance band at the beginning of 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Chamber of Agriculture expects the domestic mushroom market to stabilize in the coming months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >