A campaign is launched for the consumption of high quality domestic melons
The National Agricultural Chamber, the Ministry of Agriculture and the Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. are launching a melon promotion program.
Within this, tastings will be held in the storesd seven trade chains – ALDI, Auchan, CBA, Lidl, METRO, SPAR, TESCO for seven weeks from 6 July. The purpose of the campaign is to draw the attention of consumers to the high-quality Hungarian watermelon and melon.
Related news
Chamber of Agriculture: This year’s apple harvest is well below average
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New perspectives in rosehip cultivation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian apple producers in trouble, this year’s harvest well below average
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Food waste in Hungary has dropped by a third in eight years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The decade of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >IFA 2025: Haier Europe shapes the future with AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

