Campaign for self-identity
KFC Germany is launching its new product, Bucket for One with a complex campaign that builds on Generation Z’s desire to be independent and unlike anybody else.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/10.
The campaign uses pop culture elements such as German rap and community storytelling, and its central figure is rapper Calli. The campaign runs on outdoor, digital, radio, Spotify and social media platforms, with the objective of creating an experience in which young customers can find their own identity.
Related news
Retail sales in Germany fell in October
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s really worth it for the most beautiful moments – Lidl has launched a special campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi launches healthy recipes for kids in new campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Stuffed cabbage is the most Christmassy dish of Hungarians
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The nominees for the Restaurant of the Year award are now awaited.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Krumplilepel – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

