Campaign for self-identity
KFC Germany is launching its new product, Bucket for One with a complex campaign that builds on Generation Z’s desire to be independent and unlike anybody else.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/10.
The campaign uses pop culture elements such as German rap and community storytelling, and its central figure is rapper Calli. The campaign runs on outdoor, digital, radio, Spotify and social media platforms, with the objective of creating an experience in which young customers can find their own identity.
Related news
Hungarian freight transport at a sustainability turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Buffet system in schools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gyermelyi Cake Flour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Szallas.hu: Eger, Miskolc and Nyíregyháza are the most popular during the autumn break
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Balaton Tourism Association: 1,500 service providers await their guests on the long weekend of October 23
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hand-made mini dessert wonders were served at Gundel’s table
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >