Campaign for self-identity
KFC Germany is launching its new product, Bucket for One with a complex campaign that builds on Generation Z’s desire to be independent and unlike anybody else.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/10.
The campaign uses pop culture elements such as German rap and community storytelling, and its central figure is rapper Calli. The campaign runs on outdoor, digital, radio, Spotify and social media platforms, with the objective of creating an experience in which young customers can find their own identity.
Related news
REWE Partners With Bioland To Boost Organic Product Offer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi Süd’s German flagship store: A closer look at the discounter’s largest format
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland tests telemedicine service in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H: December SZÉP card top list: is a trend reversal expected this year?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can still use bubi in the capital after December 23rd
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Rome’s Trevi Fountain to be charged from February 1st
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
