Campaign for conscious alcohol consumption
With the support of spiritsEUROPE, the Hungarian Spirits Industry Association and Product Board launched a 3-month campaign called Hangover. Experts and influencers have teamed up to educate young adults about conscious and responsible alcohol consumption. Campaign contents shared in social media have reached 600,000 users.
//
This article was also published in 11/2021 of Trade magazin.
Related news
Quality comes at a price!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Better in moderation – conscious alcohol consumption is especially important in the summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Spirits Industry Association and Product Council: On average, Hungarians consume more than two drinks at a time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2024 tourism record was achieved in 11 months this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Everyone wins with quality!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MTÜ: Hungarian tourism is continuously developing and moving in the right direction
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

