Campaign for conscious alcohol consumption
With the support of spiritsEUROPE, the Hungarian Spirits Industry Association and Product Board launched a 3-month campaign called Hangover. Experts and influencers have teamed up to educate young adults about conscious and responsible alcohol consumption. Campaign contents shared in social media have reached 600,000 users.
//
This article was also published in 11/2021 of Trade magazin.
Related news
Hungarian Spirits Industry Association and Product Council: On average, Hungarians consume more than two drinks at a time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We know how young people drank this summer: in the spirit of fair play and responsible drinking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The message of the Hungarian Spirit Industry Association and Product Council this summer: Fair play, responsible drinking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Prestigious cocktail competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can now order exotic rides from Uber
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Table reservations have started for the autumn National Restaurant Week
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >