Kampány a tudatos alkoholfogyasztásért
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács a spiritsEUROPE támogatásával indított edukációs kampányt Másnap máshogy néven.
A 3 hónapos kampány szakértők és ismert influenszerek közreműködésével segítette a fiatal felnőttek edukációját a tudatos alkoholfogyasztás témakörében. A kampányidőszak alatt az italmertek.hu weboldal, amelyen a kampány szakértőinek, Antal Emese dietetikus és Porkoláb-Minarik Annamária klinikai szakpszichológus közreműködésével megszületett blogbejegyzések és edukatív kvízek szerepeltek, közel 15 ezer látogatást generált, a közösségi médiában megosztott tartalmak pedig több mint 600 ezer felhasználót értek el a tudatos alkoholfogyasztás pozitív üzenetével.//
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
DRS, EPR, GTIN, PPWR meg a szesz
A szeszesital-iparban érintett hazai gyártó és kereskedő vállalkozások aktuális problémáiról…
Tovább olvasom >Közel 1 millió fogyasztóhoz jutott el a nyáron a Szeszipari Szövetség kampánya
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idén nyáron a zene…
Tovább olvasom >Egyre többen vannak akik felelősen (d)öntve töltik tele a nyarat élményekkel
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idén nyáron a zene…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sör felsőfokon
A BGE Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar magyar sörkultúráról szóló…
Tovább olvasom >Hóna alatt konyhapultjával… – A nap videója
Íme egy profi eszköz főzni tudók kempingezéséhez: a ComplEAT a…
Tovább olvasom >Tányérok manga stílusban – A nap képe
Manga – kissé talán leegyszerűsítve – a japán képregények neve;…
Tovább olvasom >