Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács üzenete az idén nyáron: Fair játék, felelős italozás
Az idei nyár sok izgalmat tartogat a sportrajongók, szurkolók számára. Mind a 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság, mind a 2024. évi Olimpiai Játékok eseményei számos lehetőséget teremtenek arra, hogy a nézők összegyűljenek, közösen drukkoljanak kedvenc sportolóiknak, csapataiknak és együtt koccintsanak az eredményekre.
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács (MSZSZT) új kampánya, a „Fair játék, felelős italozás” arra ösztönöz, hogy a közös szurkolás élményének átélése közben figyeljenek a tudatos alkoholfogyasztásra. Az MSZSZT a spiritsEUROPE támogatásával valósítja meg edukációs kampányát, melyhez idén nyáron Miskovits Marci, Viczián Viktória és Horváth Balázs tartalomgyártók is csatlakoznak, hogy felhívják követőik figyelmét a felelős italfogyasztás fontosságára.
„Célunk évről évre változatlan. Szeretnénk minél szélesebb körben terjeszteni azt az üzenetet, hogy a mértékletes alkoholfogyasztás a nyár természetes része lehet. E két nagyszabású sportesemény közeledtével különösen fontosnak tartjuk a fiatal felnőttek ismereteit tovább bővíteni a felelősségteljes italozásról, hiszen gyakran a sportközvetítések fontos eleme az alkohol, a koccintás, és az, hogy örömünkben, vagy épp kedvenc csapatunk vereségére bánatunkban igyunk egyet. Miskovits Marci, Viczián Viktória és Horváth Balázs is ebben támogatnak minket: ők is megmutatják, fair játékkal és felelős italozással is lehet teljes a nyár, a meccsnézés, a szurkolás ”
– mondta a kampány indulásakor Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója.
A kampány júniusban a labdarúgó Eb mérkőzésekkel egy időben indul és a nyári olimpiai játékok időszakában folytatódik. A közösségi média felületeken #fairjáték #felelősitalozás hashtagekkel ellátott üzenetekkel találkozhatnak a követők. A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács honlapján, az italmérték.hu-n, valamint Instagram és Facebook oldalán különböző edukációs tartalmakat ismerhetnek meg a fiatalok, az együttműködő véleményvezérek pedig a Fair játék, felelős italozás témáját körüljárva buzdítják követőiket, hogy ők is megosszák saját, felelős alkoholfogyasztást népszerűsítő posztjaikat.
Miskovits Marci, a kampány nagykövete és a szövetség partnere már ez előző kampány során is több fesztiválra és koncertre is kilátogatott, ahol az ott bulizó fiatalokkal beszélgetett és megfontolandó javaslatokat adott a felelős alkoholfogyasztás kapcsán. Idén nyáron nagy tömegeket vonzó sportközvetítéseken készít interjúkat az ott szurkolókkal, hogy elősegítse a párbeszéd kialakulását a felelős italozásról. Az MSZSZT célja, hogy a fiatalok saját stílusukban, az általuk követett csatornákon, könnyen befogadható, aktuális, ugyanakkor edukatív tartalmakkal találkozhassanak.
A „Fair játék, felelős italozás” kampány posztjai 2024. június elejétől augusztus végéig jelennek meg a közösségi médiában a #fairjáték #felelősitalozás hashtagekkel.
Kapcsolódó cikkeink
Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >A prémium italfogyasztás jövője: kevesebb, de jobb minőség
A WhiskyNet Kft. két alapítója, Szatmári Kati és Szigeti Zsolt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >