Kaufland launches private label called K-Wertschätze
German retailer Kaufland has launched a new private label range called K-Wertschätze, which concentrates on high animal welfare standards. The brand highlights the retailer’s commitment to improving the living condition of livestock in its supply chain. At the moment the new brand offers around 25 milk, yogurt, cheese and meat products.
Related news
Slovakian retail between price and provenance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl-Kaufland founder becomes Germany’s richest person again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland’s online marketplace has also been launched in France and Italy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl Hungary joined the donation convoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s parent company and AutoStore are creating a world-first, AI-driven center
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurostat: the number of guest nights spent in EU tourist accommodation establishments exceeded three billion in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >