Kaufland launches private label called K-Wertschätze
German retailer Kaufland has launched a new private label range called K-Wertschätze, which concentrates on high animal welfare standards. The brand highlights the retailer’s commitment to improving the living condition of livestock in its supply chain. At the moment the new brand offers around 25 milk, yogurt, cheese and meat products.
Related news
Kaufland: strong growth in Poland and Austria
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German retailer Lidl sets increasingly high animal welfare standards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland Installs Myflexbox Parcel Stations at 40 Locations Across Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The winners of the 2025 Retailer of the Year award have been announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Milk prices in Hungary at unprecedented highs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, the number of guests increased by 5.2 percent and guest nights by 3.1 percent compared to a year earlier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >