The summer tourism campaign of the Hungarian Tourism Agency is good for the hotels
The summer tourism campaign of the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) has a beneficial effect on the operation of the tourist facilities, and increases the interest for the top destinations – Flesch Tamás, vice president of the Hungarian Hotels and Restaurants Association told M1 news channel on Monday.
He emphasized that the campaign focuses on traditionally popular tourist areas such as the Lake Balaton, Tokaj and Sopron-Fertő region, but it also draws attention to a number of attractions, such as the Csillagvár in Balatonszentgyörgy. (MTI)
Related news
Visit Hungary: continued growth in tourist traffic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: nearly 2.5 million guests stayed at domestic accommodations in July, setting another record for domestic tourism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Miller Mix campaign is back!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Visit Hungary: continued growth in tourist traffic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: nearly 2.5 million guests stayed at domestic accommodations in July, setting another record for domestic tourism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Szedreskosártorta – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >