The summer tourism campaign of the Hungarian Tourism Agency is good for the hotels
The summer tourism campaign of the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) has a beneficial effect on the operation of the tourist facilities, and increases the interest for the top destinations – Flesch Tamás, vice president of the Hungarian Hotels and Restaurants Association told M1 news channel on Monday.
He emphasized that the campaign focuses on traditionally popular tourist areas such as the Lake Balaton, Tokaj and Sopron-Fertő region, but it also draws attention to a number of attractions, such as the Csillagvár in Balatonszentgyörgy. (MTI)
Related news
MBH Analysis Center: Hungarian tourism is soaring – further growth is expected in the hotel market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More convenient payment options and new features are coming to BudapestGO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Skiers can expect an average travel insurance premium of around 870 forints per day this season.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MBH Analysis Center: Hungarian tourism is soaring – further growth is expected in the hotel market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >5 million servings of food prepared at Óbuda’s favorite restaurant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Játék a konyhában – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
