The summer tourism campaign of the Hungarian Tourism Agency is good for the hotels
The summer tourism campaign of the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) has a beneficial effect on the operation of the tourist facilities, and increases the interest for the top destinations – Flesch Tamás, vice president of the Hungarian Hotels and Restaurants Association told M1 news channel on Monday.
He emphasized that the campaign focuses on traditionally popular tourist areas such as the Lake Balaton, Tokaj and Sopron-Fertő region, but it also draws attention to a number of attractions, such as the Csillagvár in Balatonszentgyörgy. (MTI)
Related news
Wizz Air: with record passenger and flight numbers, the company operated more punctually in the summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourinform offices across the country are holding programs on the occasion of World Tourism Day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Szallas.hu: Budapest, Eger and Pécs are the favorite cities of autumn travelers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With grandeur and focus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A közösségimédia-kompatibilitás őserejével – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >