The summer tourism campaign of the Hungarian Tourism Agency is good for the hotels
The summer tourism campaign of the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) has a beneficial effect on the operation of the tourist facilities, and increases the interest for the top destinations – Flesch Tamás, vice president of the Hungarian Hotels and Restaurants Association told M1 news channel on Monday.
He emphasized that the campaign focuses on traditionally popular tourist areas such as the Lake Balaton, Tokaj and Sopron-Fertő region, but it also draws attention to a number of attractions, such as the Csillagvár in Balatonszentgyörgy. (MTI)
Related news
KSH: in October, the number of guests increased by 11 percent and guest nights by 10 percent compared to a year earlier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Szallas.hu: Lake Balaton is popular among domestic travelers even in winter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: domestic tourism is booming in autumn – tourist traffic increased by 11 percent in October
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Perszonalizálható friss grillételek – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Virágba bóruló asztalok télen – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Advent in Óbuda: one of the capital’s most beloved Christmas markets is about to begin
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

