Nestlé’s first quarter was good
Nestlé’s first-quarter sales exceeded estimates as customers bought plenty of pet food and coffee during the coronavirus epidemic – origo wrote, after CNBC.
The Swiss multinational’s groups sales grew 4.3 percent in the first quarter as consumers ordered more Purina pet food and Nescafé coffee than usual to prepare for a home due to the coronavirus epidemic.
In March, demand for pet food and frozen foods increased in the United States due to the pandemic.
In Europe, the Middle East and North Africa, Maggi pasta and plant-based foods ran out of stocks. (origo)
Related news
New technology could revolutionize cocoa production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KitKat Celebrates 90th Anniversary This Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >