L’Oréal’s sustainability programme goes well
L’Oréal has published its annual sustainability report. The results of the ‘Sharing Beauty with All’ programme show that significant progress has been made in the domains of sustainable innovation and the fight against climate change. The L’Oréal SPOT (Sustainable Product Optimisation Tool) project even won the World Changing Ideas award. Compared with 2005, the company cut the carbon dioxide emission of its factories and distribution centres by 73 percent by 2017. //
Related news
Lidl Austria Expands Electric Supply Fleet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Henkel: 3,000 accident-free days
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl wins For a Sustainable Future Award: recognition for business transformation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian professional leadership also shaped global economic decisions at the historic B20 summit in South Africa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Foodora expands: it brought fast delivery to 21 new cities this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One hundred thousand smiles in ten years – The 10th Christmas SmileElves campaign has ended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
